// Syuee's Fanfic,
The cun writer



Diary About Fanfic

Hello guys. This is my Fanfic blog. I'll do the best for the fantic. Thankyou ;3 *personalblog* *twitter*

Pengkritik Tersohor

Leave your comments about my fanfic :D

Credits.


Template by Farhani Basecode by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Fizah for the background freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




Synopsis Sweet Love ~


Bagi aku cinta tu tak penting langsung. Huh, cinta? Tak ingin aku.
Masih muda buat apa nak bercinta. Buang masa sahaja.
Lebih baik aku fikir kearah bisnis aku. Kaya itu penting, bukan cinta.
Kadang kadang aku pelik, orang zaman sekarang sanggup
berkorban apa sahaja demi cinta. Cinta cinta cinta, membosankan. Tapi.. -Keun Suk


Sa....Rang...Hae...Yo..... aku takkan sebut benda itu lagi!
Tak akan. Ia sangat membisa. Sangat membuat hati aku rasa sakit. -Yoona

Dah lama aku pendam perasaan ni. Cuma kau aje yang tak
pernah nak tahu apa itu cinta.Cintai lah aku, sepenuh hatimu -Se Young.

Maafkan aku, kerana tak menjadi yang terbaik untukmu. Berikanku
peluang sekali lagi, untuk tebus kesalahanku yang lalu. -Shi Hoo.